20090504

Bob Hund - Tinnitus i Hjärta

- Hvordan har du det, Andrea? 
B R A ! 
- Hvorfor det, Andrea?
fordi jeg fikk telefonen min idag, og der var det ei melding som var spilt inn av ulrik, OG jeg skal snart spise fiber-organisk-pasta med kylling og tomatsaus.
- Hvem skal du takke for det, Andrea?
Jeg vil gjerne takke mamma, pappa, katrine, ulrik, farmor, peter, mormor, cecilie, guro, morten, kåre, heidi, hanna, kamilla, sarar, sindre, anne, victoria, viktor, axel, saram, bente, bjørnar, elise, josephine, farfar, ragnar, øystein, marilyn, johnny, tim, lise, elisabeth, julie, stein, jon, mona, nils, joakim, jan, eva, fredrik, tomeinar, kirsti, johanne, morfar, tanter, onkler, laila, carrie, big, rolfkristian, trygve, vidar, asgeir, silje, sigrid, asbjørg, ville, ingrid, rita, karl, sivert, maren, arntfredrik, else, lars, sorena . Du mangler kanskje ? 
-  Hvem er all disse menneskene, Andrea?
Slekt, venner, innflytelsesfolk, skuespillere, musikere, kulinger, kidz, raringer, særinger, nerder, slappfisker, hermegåser, arbeidsnarkomane, treningsnarkomaner, rollefigurer,sjokoladeprodusenter, sportsidioter, lærere, sangfugler, pipestilker, bussjåfører, n00bs. 
- Åiåi. Du er heldig, Andrea!
Jeg vet. Takk. 

5 kommentarer:

Anonym sa...

kem e e?
-viCtor

morten sa...

kem e e?

Andrea sa...

viCtor = slappfisk // kuling // venn

Morten = Kuling // venn // arbeidsnarkoman

Anonym sa...

e eie :d

Anonym sa...

du huska mg ^^,
koz C*