20090503

Carlo Comando - Six Years.

..jeg klarer ikke. For når jeg tenker at "NO E Æ LEI", så kommer jeg på massssse ting jeg kan skrive om. Skal gjøre litt forandringer, kanskje det blir litt mer spennende. 
På torsdags ettermiddagen var jeg med bente, asgeir, bjørnar, sarar, elisabeth, julianne, victor, patrik, andreas, sindre og silje og AMANDA å bada i storbruhølo. Det var mycket kaldt. 
Fra fredag til lørdag overnatta jeg hos Guro, og på fredagen var det deilig vær, så var på banen å spilla fotball + badminton. Så skejta vi litt utfor skolen + spiste sjokolade. Så tok vi masse bilder, ca 500 men jeg orker ikke å legge noen ut, for jeg vet ikke hvilke jeg skal velge mellom. 
Så ble det lørdag, og jeg dro hjem. Det ble regn, men jeg var ute nesten hele dagen. Regn er kos. Så ble det søndag, og jeg kjeder meg. Skal til ssj en tur, også skal jeg fikse en ny header (med mindre noen andre vil lage en til meg..)
Jeg har tenkt litt. Dere har hørt om svineinfluensa? Tenkte meg det. For jeg lurer på når det kommer til norge. Er det grunn til å bekymre seg? Jeg tenker hvertfall sånn at det kommer ikke til Leirfjord. Men jeg tror jeg har feil, for alle tenker sånn at ingenting kommer til å
skje med dem, og plutselig er dem død. 
Også lurer jeg på om det er noen som ikke spiser svin, for dem er redd for å bli smitta. 
Snart er det sommer, og jeg har funnet verdens snuskeste tights ( jeg er egentlig ikke fan av det, men dem var kjempefine ) , så jeg skal smiske litt med mamma, så får vi se.. Også fant jeg en kjempefin kjole. Den var hvit med litt farger på. Må nok smiske litt der også.
Her er en vakker film.
 Jeg hater at den er blå, men jeg elsker musikken, også er han så catchy han fyren + at han har fin leilighet. 

3 kommentarer:

morten sa...

lame film
kult design
:D

amanda sa...

flott at e va mæ å badæ ; (

Andrea sa...

S H I T ! skal skrive deg med s t o r e bokstaver