20090715

Breathe Carolina - The Birds And The Bees

pippi, du er så kul
Hei, det kommer vel som et sjokk at jeg ikke tømte kameraet. 
Idag skal vi å se på et slott som vi kanskje skal kjøpe. tror du. men hvertfall, vi skal på litt turistferd idag. Slottet er egentlig et pingleslott, men det gjør ikke noe for et slott er et slott. Etter det skal jeg hente blitsen min, jeg skal ha ( DENNE ) lest litt på forum åsånn, og den ser helt grei ut i første omgang hvertfall, og siden jeg aldri har fotografert med extern blits, så blir det sikkert lettere. Skal også høre om de har en ( SLIK EN ) for det er så kult, og da skal jeg lage verdens kuleste stop-motion film. 
Så skal jeg hente noen øredobber, 5mm og 6mm pluss en 6mm plug. Og når jeg kommer til tromsø skal jeg vurdere om jeg skal ha 8mm, men det blir egentlig litt stress. Vifårse. 

Ingen kommentarer: