20090716

Kings Of Leon - Closer

kool
..gidder ikke vente på the last lousy comment.
Var inne i ÅBO idag for å kjøpe billetter til HP premiæren ikveld, da vi sjekka igår natt var det 30 ledige plasser, og heldigvis for meg var det fire ledige plasser igjen da det var min tur, så selvom jeg ikke får sitte med Katrine, så har jeg hvertfall billetten! ..og det gjør ikke noe at den er på finsk. Så jeg får se filmen en time før dere tapere i norge, hurray for meg og finland. Jeg kjøpte forresten blitsen idag, men jeg har ikke batterier.. De hadde ikke fjernkontrollen, så den kjøper jeg på internett når jeg kommer hjem. Kjøpte også to expanders til øret, 5mm og 6mm, hun dama i butikken hadde ingen pene plugs, så det kjøper jeg i noreg. 
..Jeg er forresten blakk, og telefonen min er ødelagt, jeg skal ikke ha Sony-Ericsson igjen, jeg vil ha ( DENNE ) men det blir nok heller en ( SLIK EN ), hvis jeg ikke satser på ( DENNE ) da, men det får vi se. Må jo godsnakke litt med mammaen og pappaen. 

4 kommentarer:

Johanne sa...

Alle så da ekstremt kule ut! :)

Andrea sa...

i know, vanskelig det dær ._.

Marte / martotopia sa...

ah, verkeleg elskar bloggen din, orda dine og bileta dine ! Heilt hærleg!

maja sa...

SV: åh, takk :D

jeg kan nok vurdere den, ja :) men jeg er veldig treg :/ har to andre blogger å vurdere, så jeg får vel vurdere dem først ;)