20090719

Fever Ray - When I Grow Up

Hejs
Det var kjempe godt å kommer hjem igjen, og nå gleder jeg meg veldig til uka, for tante og onkel kommer, og jeg skal kanskje til Heidi + LS. 
Jeg har kikka litt på kameraer, for jeg har virkelig lyst på et Canon kamera, det er så utrolig mange flere muigheter med det enn med Nikon, så vi får se til jul. Og, den blitsen jeg kjøpte kan også brukes på det kameraet.
Mens vi har vært i Helsinki har jeg tenkt mye på urettferdighet. Jeg har brukt en god del penger mens vi har vært der, og hver gang jeg har sett en uteligger så har jeg tenkt på hvor mye dritt jeg egentlig ikke trenger. Men jeg syns selv at jeg har vært flink å kjøpe second-hand, for det er det mye av i Helsinki. Fant verdens søteste UFF butikk. Og i går så lovte Katrine meg sin orginale 80's casioklokke, så jeg skal finne batterier til den i morgen.
xoxo

1 kommentar:

Anonym sa...

søte bilder ! Jeg liker måten du skriver på, og at du ikke overredigerer bildene,