20091019

The Ark - One Of Us Is Gonna Die Young

foto av andrea
Ja. Siden jeg nesten aldri poster bilder av meg selv på bloggen, så tenkte jeg at skulle gjøre det nå. Så ja, det er unnskyldninga mi. I dag har jeg tatt omlag 500 bilder av meg selv med blod på hele meg, og det var ikke før etterpå at jeg oppdaget av blodet er vannfast og at jeg er rosa i hele ansiktet. Ganske plagsomt. Hvertfall, bildene utrolig kule, og utrolig skarpe, og jeg er så utrolig fornøyd med blitzen min. Nå skal jeg drikke te, øve på naturfag, og skrive norsk stil. Trykk på bildene for at de skal bli kulere. // Well, here are some cool photos i did take today. Click the pictures to make them bigger and better.

4 kommentarer:

kockajäveln sa...

härlig liten blogg du har!:)Fina bilder med

Niklas C sa...

Svar: Ja visst är hon mycket snyggare i svart hår...

Kram

Anonym sa...

Jäg likär fesk mycket brä

Anonym sa...

du er utrolig vakker :-)

-pernille helen