20091020

The View - Shock Horror

foto av andrea
Hei, jeg heter andrea, og jeg har balsam i håret.
Idag har jeg fullført stilen min om tre folk som møtes ved tilfeldighet. Vetikke helt hva den har med temaet "ung" å gjøre, men det går sikkert fint.
Igår tok jeg, som kjent, utrolig mange kule bilder, og jeg er fremdeles fornøyd. Så fornøyd at jeg hadde meg selv som bakgrunnsbilde på macen, og da begynner det å bli ille.
Vi spiste spaghetti til middag idag. Det var godt, for det spiser vi nesten aldri hos mamma.
Etter skolen var jeg hos fru Optikker. Hun fant ut at jeg måtte ha nye briller, og vi bestilte raybans som jeg får prøve. Hvis de ikke er fin, så tror jeg kanskje at jeg vil ha CheapMonday briller.
Å ha håret i en tykk hestehale er forresten utrolig kult.
//
Still very happy about the photos that i took yesterday.
Today i ordered Rayban Wayfarers, like Real Rayban Wayfarers that i am going to use for everyday use. I think they will be great, and if they are not great, i will try some CheapMonday glasses.
Right now, i am watching my fav Jackass episode, that one where Johnny Knoxville drives all the way from russia to england or something. I love it.
Yesterday i updated my mac software or hardware. i dont know the difference.. and that is kinda bad i guess. anyways, the mac is so much better now. iLove Apple.

1 kommentar:

Anonym sa...

Fcuk eie : D