20091010

Franz Ferdinan - Now You Girls

foto av andrea
Jeg blogger om hva jeg har tenkt på idag.
Jeg trenger nye vintersko, men jeg aner ikke hvilke sko det skal være.
Jeg liker best å ta bilder med det analoge kameraet, og jeg liker best å ta bilder av mennesker.
Jeg syns 2009 sko-kolleksjonen fra See by Chloè er utrolig fine.
Jeg er irritert på apple fordi at macen er treg.
Jeg gleder meg til å få HTCen min, som jeg forhåpentligvis får iløpet av denne måneden.
Jeg elsker fransk musikk.
Jeg liker store skjerf som liksom er bare ei pølse som man snurrer rundt hodet.
Jeg trenger noen nye magazin.
Jeg gleder meg til å innrede rommet mitt i tromsø.
Jeg har veldig mye jeg har lyst til å finne på de neste to dagene.
Jeg vil se "Orphan" på kino i morgen.
Jeg trenger noe spennende å blogge om, help ?
Jeg gleder meg til å oppdage verden og å slå meg ned i london i en vakker penthouse. 
Jeg syns at 2009 sko-kolleksjonen av Alexander McQueen er utrolig særegen, og jeg skjønner ikke hvem han sikter til.
Sort neglelakk og nagler er rått.
Jeg syns at H&M satser stort med designere som Sonja Rykiel i vinter.
Jeg vil ha en av de store designer veskene som en designer har laget for årets herrekolleksjon på H&M.
KOMMER MERE SENERE
// 
Use google-translate. This is all about what i want / like.

1 kommentar:

Anonym sa...

får du d HTC ? : o
å kersn?