20091010

Lydbok - Svein og Rotta

kullstift av Ole Jørgen Ness
Jeg sitter på rommet mitt og hører på "Svein og Rotta på hospitalet", noe jeg gjorde for ca fire år siden, men det er så utrolig trivelig. 
Idag var jeg på min første kunstutsillings-åpning. Det var utrolig gøy. "Sort Romantikk" vises nå, og fremover de neste månedene på kunstmuseet i tromsø. Det er noe av det råeste jeg har sett. Du kan lese om det HER / HER / HER.
Det var type, gamle menn i dress, champagne, taler, osv. 
Så gikk jeg og katrine på fretex. Der kjøpte jeg en stol som er utrolig stygg, men jeg skal male den, og da skal den bli kul. Jeg gleder meg så utrolig til å begynne å møblere rommet mitt her, og å male det. Fant også verdens kuleste seng HER. Også er DENNE ganske tøff i en annen farge. Jeg elsker interiørdesign. 
//
today i went to an art show ( you can click the purple links above ) and it was really great. A whole lot of raw pictures and paintings. It was great. 
Today, i also looked up a few beds i would like to have when i move to Tromsø next year. It will be great !

1 kommentar:

Anonym sa...

Fant ikke på nokko å skriv : s