20091008

Iggy Pop - Lust For Life

foto av austin young
Stua er ommøblert. Katrine og Ulrik sitter på sofaen og ser på dagens produksjon i form av tegning. Pappa lager spaghetti, og farfar deler ut hurtigrutebilletten sin. 
Jeg har veldig lyst til å reise, og jeg gleder meg til jeg blir 18, for da sier mamma, da kan jeg reise så mye jeg vil. Og det skal jeg. 
Da åker jeg til New York, London, Manchester, Afrika, India, Tokyo, osv. Du kan godt få bli med. Skal også egle meg med på Trygve og Victors jordomseiling. 
Peter var her da jeg kom. 
Neglene mine er stygt lakkert med rød og brun/lilla neglelakk. 
Foran meg på flyet i dag satt det ett stykk irritabel svenske. Jeg tappet med neglene på stolsetet, veldig stille, og han ble utrolig sinna fordi han skulle sove. Men hyggelig som jeg er, så sluttet jeg. 
18mm - 55mm objektivet til kameraet mitt har sagt tack for seg ved å nekte å la seg bevege. Ganske irriterende siden 18mm er det nærmeste jeg kommer fisheye for tiden, og det er det jeg liker best. Men pappa skal se på det. 

1 kommentar:

Anonym sa...

du må va mæ på Interraile vårre åg : D