20091006

Lykke Li - Dance, Dance, Dance

foto av andrea
Nå sitter jeg ved spisebordet hos Guro og hører på at hun leser om nøytroner og protoner mens Kings Of Konvenience synger om dans i bakgården. Det er rimelig fint. Men akkurat nå slutta Guro å lese, og krever å låne macen for å sjekke internettbyen
-
Ja det var igår. Nå er jeg på skolen, og skal regne mattematikk, men plassen min ligger veldig søtt til, så ingen lærere ser meg, derfor er macen min bessttteeste venn lizzåm.
Neida. Men joda. 
Altså. Følg meg på twitter. Og jeg liker babycakes
//
I am at school, and now i am totally not concenatrated. i think i spelled that wrong.. anyways. I love my macbook, and follow me on twitter, quitepie. 
This thursday i am going to tromsø, and that will be friggin' great. I am going to a really cool art-thingy, som that will be great. And i think that my bff will come this friday. Hurraaayy !
and babycakes is awesome.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du må lage blogginnlegg om Osloturen min når jeg kommer hjem : D

Anonym sa...

den plassn eie <3