20091022

Norah Jones - Chasing Pirates

foto av lolbook.nu
Da jeg fant disse bildene lo jeg så lenge at jeg mistet kontroll over ansiktsutrykkene mine, og slik er det deilig å le.
Akkurat nå sitter jeg på gulvet på rommet mitt. Jeg elsker å sitte på gulvet. Hvertfall, jeg drikker melk og spiser rundstykker som ser ut som boller. Veldig godt.
Senere er det lagsmøte og photoshoot. Er fremdels veldig happy about de bildene jeg tok her om dagen. Jeg elsker dem.
//
i am sitting at the floor and listening to Belle and Sebastian. That is great. Heard about them in a movie called "High Fidelity", which i love.
Speaking of love, i love to sit on the floor and drink milk.
i am in love .
So jeah. I think i have to fix my movie collection. It is a mess. Note to self: clean room once a week.

1 kommentar:

Anonym sa...

eid brae bildæ :D