20091104

Donkeyboy - Somebody

foto av andrea _ analog
Jeg sitter i sofaen og hører på Donkeyboy. Det er igrunn ganske koselig.
Idag på skolen fremførte vi Alice In Wonderland. Litt kluss, men veldig gøy.
Sjekk ut DENNE fotografen. Helt utrolige bilder.
Akkurat nå skiftet sangen. Nå hører jeg på Kanye West. Jeg liker ikke den "theVoice-musikk" men Kanye West og Jay-Z er hørbart. Det er så rått at det går.
Trykk på bildene.
Forresten, så skal jeg i bursdagsparty i helga, og jeg må kle meg ut som en kjendis, men jeg vetikke hvem jeg skal kle meg ut som..
//
Today, we performed Alice In Wonderland, and it went great.
Check out THIS photographer. If i ever choose photo as my profession, i want to take portrait-photos.
I also baked a chocolatecake today, but i can't eat it, it's for an event at school tomorrow.
Black nails, leather and studs are great. I NEED NEW SHOES !
This weekend, i am going in a birthdayparty, and i have to be dressed as a celeb, but i don't know who.. Help ?

1 kommentar:

Živilė sa...

Great photographer ;)