20091108

Karen Jo Fields - Embrace Me

foto av ukjent
okå. Siden jeg ikke har noe å blogge om, og jeg ikker orker å tømme kameraet, får dere andre bilder.
Leste forresten ferdig "Pixley Mapogo" idag. Det er ei av de mest tragiske / mørkeste bøkene jeg noen gang har lest. Helt sært. Veldig forskjellig fra de to (tre) forrige bøkene om Jarle Klepp. Les den.
Han nederste fyren er Nicholas Hoult. Utrolig pen skuespiller. Han øverste er Hugh Laurie aka Dr. House. Han i midten er John Cleese, engelsk humor på sitt beste.
//
Theese three men are todays fav.

3 kommentarer:

elisesophie sa...

det er jo han skinsduden!

Iselin sa...

Tore Renberg skuffer mer og mer for hver bok... Savner den gamle Jarle Klepp!

maren sa...

jeg syns du beskrev boka braaa. jeg klarte ikke å fortelle hva den handla om engang da folk spurte meg etter at jeg hadde lest den. men jeg likte den veldig godt, bare på en annen måte enn de tre andre.

det jeg liker med tore renberg er at han klarer å få meg til å både le og gråte av bøkene sine, og han klarte det denne gangen og.