20091108

Kaizers Orchestra - Kontroll På Kontinentet

foto av Versal Forlag _
DENNE videoen får meg til å gråte. Hver gang.
Klokka er ti over fem. Jeg går og legger meg nå. Hvis jeg ikke skal spille litt først. Jeg spiller litt først.
Jeg er i Kaizers-humør idag
//
I love THIS video.
Today, i am in a Kaizers Orchestra-mood. They are amazing, and norwegian.
I can remember a conversation i had with THIS girl, Elise, when i was like 5 / 6 years. We talked about music, and we both agreed that norwegian music was crap. I think we have both changed our minds now..

2 kommentarer:

Anonym sa...

hei ;¨P
ville bare si at jeg gleder meg til å komme til deg i tromsø neste helg, det blir kjempekoselig å se deg og tante igjen! gleder meg utrolig mye til endelig å være litt sammen med dere ! :D

hilsen "ho dær på senja" .. ;)
(du vet hvem jeg er .. )

Victoria sa...

Aw, den er så fin den videoen! Og den sier så utrolig mye mer enn ord noen gang kan beskrive!
Mennesker gå hjem og vågg! Vi har tydeligvis ikke peiling når det kommer til andre arter!