20100209

Adelle - Hometown Glory

foto herfra
idag begynte jeg å gråte av SCRUBS. Er det ille? Det var en utrolig søt episode, Carla blir gravid, og alle klemmer hverandre på slutten.
Jeg har også hatt en date med mr. klesskap som måtte ryddes litt i. Jeg elsker å henge alle klærne på kleshengere. MEN, alle kleshengerene må være av tre. Ikke plast. Joda, stålhengere er greit, men, for all del, ikke plast. Når jeg flytter til England, skal jeg ha klesstativ.
NOK OM KLÆRZ.
Jeg har tilbragt ca to timer i telefånen med telefonringetonen til studentbaren på Nesna. Jeg må ha tak i dem, og de tar ikke telefånen.
Ja, har jeg nevnt at jeg vil til Frankrike ?
//
Ok, i started crying watching SCRUBS today, is that a bad thing?
When i grow up, i want to work on a boat. I love the sea, but only when i'm on a big boat, small boats are ssscccary. Not sailboats, though.

3 kommentarer:

Jeanette sa...

Tusen takk ! :D Søt blogg du hadde ;D

Anonym sa...

sv: Shit, grats da! Kor ligg Leirfjord egentlig? o.O

Sofie sa...

Helt naturlig.. Jeg var også på gråten. Tror det er genetisk.. :P
Jeg skjønner hva du mener med kleshengere! Ganske sykt, for jeg tenkte på det rett før jeg gikk inn på bloggen din..
Man får så mye bedre oversikt..

xx Sophie

http://sophieneechan.blogspot.com