20100208

All Saints - Pure Shoes

Så politisk som jeg er, så mener jeg at nynorsk er flott. Lekser er allright. Skole må man ha, uansett hvor lei man er. Er det noe man virkelig trenger, så er det utdanning.
Så. Dagens alvorlige.
Jeg fant verdens herligste sko idag. Skal sikkert ta et bilde (kommer til å ta to uker) også legger jeg det inn rett etterpå (ca en måned).
Idag skrev jeg på nye events på kalenderen, og jeg har utrolig mye å gjøre fremover. Film + leirs + lagsmøter + reising.
Jeg hører på RadioResepsjonen, og har fryktelig lyst på Jelly Beans.
ogja, så gleder jeg meg til å flytte til Tromsø, tenk så mange kule konserter jeg får med meg!
<3<3<3
..og forresten, hva skjer med at når man skal gå på BLOGGLISTEN, så kommer man automatisk til GOOGLE. Tror at internett er litt slitent. Ehe, kanskje edderkoppen må spinne nytt nett (åiåi, hallo dålihumor-4.klassing)
..og forresten nr2, så hadde de solgt Marlene Birger kjolen. Da ble jeg litt irritert. Men de hadde en søting fra Designers Remix. Ikke at jeg bryr meg, men kanskje du bryr deg? Bryr du deg?

Ingen kommentarer: