20080926

The Alle American Reject - Dirty little secrets

I dag var skole kjedelig. kjedelig.Kjedelig. Vi så film, Grease = verdens sjedeligste film fordi man ser den hver nyttårsaften. Også bar det til Mosjøen, TOG! for første gang i hele mitt liv :D Det viste seg å være et eldgammelt tog, der man hadde en kilometer med plass for føttene, og man kunne slå bak stolen. Turen var bobob. Det gikk fort, 5 timer ellerno tror jeg det tar å kjøre fra Mosjøen til Trheim. Turen ble bedrevet med å høre på musikk, se på Poirot, Se andre filmer, Lese "de gales hus", skrive stilen ferdig, Begynne på en ny stil, Sove, Snakke i telefon, Tenke, Tegne, og vippppps, så stod toget på perrong 2, med to tejte nordlenninger utfor og vinket. Da vi kom hjem til Guro spiste jeg nugattiskive. også gikk vu ut for å finne nudledama, og huske litt på den store husken atme skolen. Også har jeg bleika håret mitt, for sistre gang, og hvis jeg har flaks blir det blått i morgen. Jeg ombestemte meg, jeg vil ikke ha grønt,det blir stygt når det er utvaska (spyy)..Håret ble nesten hvitt, men ikke like blondt som amanda sitt -.-
DAGENS: Hadde Adam og Eva navle?

Ingen kommentarer: