20080923

Marilyn Manson - Heart Shaped Glasses

Jeg skriver en stil. En stil om ei dame på Psykiatrisk avdeling. Den ender tragisk: Hun dør.
og NEI, jeg har ikke hentet den på nettet, dække min feil at jeg har så utrolig bra fantasi.
Britisk ny musikk er egentlig meget bra. Ikke at jeg oppdaga det i dag, men siden jeg ikke har noe annet å skrive om, skriver jeg om det i dag. Som f.eks Amy Winheouse. Selvom hun er et dophode er hun utrolig kul. Kjører heeeelt sin egen vei, med sin egen stil. Og Lilly Allen, også helt son egen stil. Og Kate Nash, helt egen stil. Så har vi jo Pete Dorothy, Englands kuleste dophode. 2bad Kate dumped him. NOT! Kate er en overlegen kug som Pete klarer seg fint uten.
Det er synd at britene er så flinke. Hvorfor kan de ikke flytte noe av talentet sitt til Noreg? ja, det er jo klart, vi har jo noen kule: Turbonegro, norges kuleste rockeband (på turne med Manson). 1\3 av "The Wombats", bassisten er norsk. "Animal Alpha", Kuleste stilen. "Madrugada", dårlig nå som ikke Buraas er med -.- "Raga Rockers", min fav atm. Kaizers Orchestra, Norwegian band of the year !
I morgen skal vi melde på et lag til Nesna IndoorCup. Det blir mycket bra tror jäg. Selv om mange av de ssj folkene som skal være med har dissa litt, men vi skal vinne.. Forhåpentligvis.
Mamma og jeg prater om å dra til Manchester, jeg vil virkelig dit: Babycakes ! også er det en flott by sier de jeg kjenner som har vært der. Da skal vi sove på et koshelig Motell, og drikke te å spise engelsk frokost..Hvis ikke mamma vinner, og det blir Stockholm eller København, for det vil ikke jeg ha noe av. Bajseplasser. Jeg vil snakke engelsk!
Elisabeth fortalte i dag om bestemora hennes som hadde vært på besøk hos dem og skulle mate fiskene: Hun hadde tømt hele boksen med fiskemat i akvariet, så fiskene svømte sidelengs xD

Ingen kommentarer: